محصولات تراست خوبه؟

بر اساس گزارش اخیر شرکت تحقیقاتی بازار ایران، توسعه مهندسی بازارگستران آتی (TMBA)، ایران به‌عنوان هفتمین مصرف‌کننده بزرگ لوازم آرایشی در جهان شناخته شده است. مصرف‌کنندگان ایرانی سالانه حدود ۲.۱ میلیارد دلار برای محصولات مراقبت شخصی هزینه می‌کنند. بازار محصولات آرایشی ومراقبتی در دهه‌های گذشته به‌سرعت شتاب گرفت و این امر با گسترش طبقات بالاتر از متوسط در سراسر جهان و به‌ویژه در آسیا، که در آن مصرف‌کنندگان این گروه نسبت به محصولات مراقبت پوستی آگاه و مشتاق هستند، افزایش یافت.(محصولات تراست خوبه؟)


محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی تراست(TRUST) یک برند با کیفیت ایرانی و انحصاری می باشد که به صورت فروش مستقیم (Direct selling) روانه بازار مصرف می شود.گروه تولیدی لیاتیم مرجع اصلی معرفی و توزیع این برند در سطح کشور می باشد. لیاتیم یکی از شعب هلدینگ مهلران بوده که تاسیس آن به سال 1300 بر میگردد.


تمامی محصولات تاییدیه دانشگاه لوزان سوئیس و همچنین مارک استاندارد داخل کشور، تاییدیه وزارت بهداشت و سیب سلامت را دارا می باشند. این شرکت شبکه ای زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و به صورت قانونی در کشور فعالیت می نماید. اقلام این برند بالغ بر 120 رقم متفاوت می باشد که عارضه های بدن(پوست و مو) را برطرف میکنند. محصولات تراست به چهار دسته اصلی تقسیم می شوند که شامل محصولات پوست(ضدآفتاب ها، کرم و سرم های ضد چروک و …)، سری محصولات مو(انواع شامپوها، انواع تونیک ها، پک رویش مو و …)، محصولات بدن(روغن شترمرغ، کرم های دست و بدن و…) واقلام آرایشی می باشد.


تأثیر تبلیغات دهان ‌به دهان در بازار محصولات آرایشی و مراقبتی ایران

نکته قابل‌توجه در پژوهش‌های مربوط به بازار ایران این است که افراد برای خرید محصولات آرایشی و مراقبتی بیشتر از هر چیز دیگری به توصیه دوستان و آشنایان، تجربه شخصی و تبلیغات رسانه‌‌ها توجه می‌کنند. بالا بودن میزان تأثیر تبلیغات دهان به دهان در این صنعت با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی، دور از انتظار نیست.

زیرا همان‌طور که اشاره شد “کیفیت” مهمترین عامل مؤثر در خرید است. از طرفی چه چیزی بهتر از توصیه یک دوست یا افراد مورد اعتماد درباره کیفیت یک محصول. مشتری‌های وفادار، بزرگترین سرمایه یک شرکت آرایشی و مراقبتی هستند و همین افراد بهترین عامل تبلیغ خواهند بود. به‌نظر می‌رسد در کنار کمپین‌های تبلیغاتی، برنامه‌ریزی در راستای ایجاد و نگه‌داری از مشتری‌های وفادار، می‌تواند استراتژی مناسبی برای شرکت‌های آرایشی و مراقبتی باشد. همچنین این تبلیغ هزینه چندانی برای شرکت‌ها ندارد و با اجرای آن می‌توانند به سهم قابل‌توجهی از بازار دست پیدا کنند.


باتوجه به اینکه نحوه عرضه محصولات تراست به صورت شبکه ای بوده و فرصت کسب درآمد را برای عامه مردم فراهم می نماید، سهم قابل توجهی را از بازار ایران به خود اختصاص داده است.



شماره تماس و واتساپ پشتیبانی


09925376900


همکار در فروش محصولات تراست
محصولات تراست خوبه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت پشتیبان
مشاوره
برای مشاوره، خرید و همکاری پیام بده