تراست یکی از برند های نام آشنا برای مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. سبک عرضه و توزیع این برند به بازار مصرف به صورت فروش مستقیم (Direct selling) می باشد. با توجه به اینکه سبک توزیع این کالا کاملا اینترنتی و بدون حضور واسطه های غیر ضرور بوده، قیمت تمامی محصولات اقتصادی و مقرون به صرفه برای بازار مصرف کنندگان می باشد.(نتایج استفاده از محصولات تراست)
علاوه بر قیمت مناسب، ویژگی بارز دیگری که این محصولات را نسبت به رقبا متمایز، میکند کیفیت بالای آن ها بوده که رضایت درصد کثیری از مشتریان را به همراه دارد. توازن بین قیمت و کیفیت این محصولات به چند عامل تاثیرگذار برمیگردد که در ادامه به بررسی چند مورد کلیدی از آن ها می پردازیم.
- اولین و مهم ترین این موارد، پیشینه شرکت تولید کننده این محصولات (هلدینگ مهلران) می باشد که با سابقه بالای 100 سال تولید لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از با تجربه ترین شرکت های داخلی در این زمینه است. به طوری که چکیده و سرآمد تمام برندهایی که با این هلدینگ همکاری نموده اند برند انحصری تراست می باشد.
- مورد دوم که میتوان به آن اشاره کرد حذف واسطه های غیر ضرور در سبک ارائه این محصول است. به دلیل فروش مستقیم این محصولات توسط نمایندگان فروش این برند که از عموم مردم می باشند هزینه های جانبی از قیمت نهایی برند کسر می شود.
- مورد سوم عدم تبلیغات رسانه ای این برند می باشد.عمده ی تبلیغات این محصولات بر عهده نمایندگان فروش(تبلیغات نفر به نفر) می باشد.
در پایان باید به این مهم اشاره نمود که مهمترین فاکتور در معرفی این برند به مشتریان کیفیت بالای محصولات، مشتری پسند بودن و طراحی جالب توجه تیوپ این محصولات میباشد که بسیاری از مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی را به سمت این برند سوق داده است.
شماره تماس و واتساپ پشتیبانی